Условия за пазаруване Поръчка може да извършите от различни секции в уебсайта, където има публикувани оферти и описания с кратка и детайлна информация на продуктите, снимка и цена, както и да направите поръчка на следните телефонни номера: 0893 58 07 05 0897 88 21 46 Указаната цена е за 1 брой в лева с начислено ДДС. Доставка до офис на Еконт или Спиди е безплатна. Доставката се заплаща от клиента само в случай, че сте избрали поръчката Ви да бъде доставена до адрес спрямо таксите на куриерските фирми. Времето е между 1 до 3 дни от направената поръчка. При поръчка, потребителят задължително посочва име, адрес, телефон и имейл за потвърждение на извършената от него поръчка, за да може да бъде стартирана. Непопълването на полетата за обратна връзка или публикуването на грешна, невярна или неточна информация не обвързва фирмата със задължението за изпълнение на поръчката и доставка. Потребителят се ангажира да изрази съгласието си за направената поръчка и да потвърди всички детайли по нея, след като се свържем с него по телефон или електронна поща. Потребителят се съгласява, че комуникацията по електронен път удовлетворява неговите изисквания спрямо закона и той я приема равнозначна на информацията, предавана на хартиен носител или устно по телефона. Чрез натискане на бутона “Купи”, потребителят извършва действие, което представлява волеизявление, обвързващо го със силата на договор – него (потребителят) и нас (продавачът), съответно на описаните в настоящия документ условия и правилата на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия (ЗЗППТ). Стоките, поръчани от https://tofi.bg/, се доставят с куриер до адреса, указан при заявката. Доставката се извършва от куриерска фирма, наета от продавача на адрес, посочен от потребителя. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя. Ако потребителят е наел друго лице, което да приеме пратката от негово име, то той (потребителят, извършил първоначално поръчката) няма право на възражения относно доставката и връщане на пратката. Продавачът или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефона или електронната поща, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката. Плащането може да бъде направено онлайн чрез дебитна/ кредитна карта посредством системата на Борика или при доставката /наложен платеж/Срок за доставка – до 3 (три) работни дни. Ако желаният продукт не е наличен в момента срока за доставка може да се удължи. В този случай потребителят ще бъде уведомен чрез телефонно обаждане или email за срока, в който ще може да получи поръчката си.
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Уебсайтът https://tofi.bg/ е интернет магазин, собственост :
- Наименование : Соня 11 ЕООД
- ЕИК/БУЛСТАТ :204509670
- МОЛ: Зоя Господинова
- Адрес на управление: гр.София кв. Гео Милев ул. 22септември 8
- E-mail: fofibulgaria@gmail.com
- Телефон: 0897/88 21 46
Уебсайтът предоставя информация, възможност за онлайн поръчка, поръчка по телефона, закупуване и доставка на дребно на продуктите обявени в Електронния магазин.
Настоящите общи условия дават информация на потребителите за правата, ограниченията и отговорностите им при използване на информацията и услугите в уебсайта. Всеки потребител, работещ със уебсайта е обвързан с правилата на настоящите общи условия от момента на влизане в уебсайта до напускането му.
Запазваме си правото да извършваме промени в данните и условията без предварително да сме обявили това.
Ограничения
1. Потребителите могат да се възползват свободно от ресурсите на уебсайта с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия и други общовалидни ограничения.
2. Потребителите на уебсайта нямат право да извършват действия, които нарушават общоустановени правила на общуване и комуникация, да разпространяват вируси и др., да извършват злоумишлени действия, нарушаващи или увреждащи права или интереси на трети лица. Нямат право злоумишлено да извършват поръчки от името на друго лице без неговото съгласие.
3. Потребителите нямат право да разпространяват чрез уебсайта порнографски материали, снимки или други материали, чужд обект на авторско право, схеми, знакове и др., Обект на чужда интелектуална собственост, призиви за насилствена промяна на гражданския и обществен ред, неправомерно придобита информация или такава, която накърнява имуществени или неимуществени права или интереси на трети лица.
Отговорности
1. Електронен магазин https://tofi.bg/ не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от производителя на съответните стоки.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или чрез електронна поща, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.
2. Продавачът не носи отговорност за възможни пропуски, свързани с актуалността на информацията, която поддържа в уебсайта; не носи отговорност за последиците, в т.ч. евентуални вреди, породени от или свързани по какъвто и да е начин с достъпа или използването на този уебсайт; не носи отговорност за ненакърнимостта на информацията в уебсайта от компютърни вируси или други заплахи. Изложената в уебсайта информация е в съответствие с действащото законодателство, ползването й от страна на потребителите е доброволно и по тяхна инициатива.
3. Продавачът не носи отговорност за пълнотата, валидността и същността на информацията, съдържащата се в сайтовете, към които има препратки (хипервръзки).
4. Продавачът не носи отговорност за евентуално причинени вреди на потребителя при ползването на услугите в уебсайта, както и не гарантира безпроблемен и непрекъснат достъп до https://tofi.bg/
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при: 1. дефекти на стоката; 2. несъответствие с обявената търговска марка; 3. констатирани липси. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за: 1. заменяне на стоката с нова; 2. възстановяване на заплатената сума; 3. отбив от цената; ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия: 1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, счупена, надраскана, използвана). 2. Запазена оригинална опаковка и упътвания. 3. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. 4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към https://tofi.bg/ са неавансови, а преди изтичане на 7-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД).