Доставка до офис на Еконт или Спиди е безплатна. Доставката се заплаща от клиента само в случай, че сте избрали поръчката Ви да бъде доставена до адрес спрямо таксите на куриерските фирми. Времето е между 1 до 3 дни от направената поръчка. Клиентът е много важен, клиентът ще бъде последван от клиент. Еней тази долина. В моята долина няма никой. Косата на лицето на Feugiat пред косата. Животи и болка и играчите няма да могат да го преследват преди. На всеки клиент ще бъде издадена фактура и изпратена на имейл ,стига той да попълни формата за издаване на фактури с коректни данни .
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. дефекти на стоката;
2. несъответствие с обявената търговска марка;
3. констатирани липси.
Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. заменяне на стоката с нова;
2. възстановяване на заплатената сума;
3. отбив от цената;
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия: 1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, счупена, надраскана, използвана). 2. Запазена оригинална опаковка и упътвания. 3. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. 4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към https://tofi.bg/ са неавансови, а преди изтичане на 14-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД).
Специална (индивидуална ) поръчка